Helgen

Förlåt för dålig update. Helgen kommer nu.
Fredag: Jag mötte upp Bella på gymnasiumet efter min lektion, vi slutade ungefär samtidigt så vi gick hem till mig och bara chillade. Sen åkte vi till Sickla och hämtade hennes mobil. Och efter det mötte vi upp min mamma som köpte hårfärg till mig. Vi började färga mitt hår och sedan höll jag och Bella och somna på mitt badrumsgolv. Haha, inte nice! Men vi var ganska trötta. Men det stoppade inte oss. Vi började fixa oss, sen åt vi hemma hos mig. Drog igång taggningsmusik på hög nivå! Sen gick vi ut. Vi hamnade uppe vid kvarnbergsplan där Dennis åkte runt, runt och runt. Sen kom en kille vi började snacka med. Jag fick mitt nya namn. Wow-lina. Sen fick jag någon dricka av honom, och en söt arlakossa :$ Vi tog bussen hem, gick och gungade. Då kom det ett fyllo och började prata med oss. Han var ganska skön. Han sa att jag inte bara var blond, utan smart också! ;) Min soulmate. Inte. Efter det gick jag och Bella hem till mig, la oss i sängen. Pratade minnen, känslor och kärlek. Lyssnade på musik. Sen somnade jag.

Lördag: Vaknade upp, urtrött! Men jag skulle ju spela match. Så upp och hoppa. Vi fixade oss och bara tog det lite chill. på matchen blev det 3-0 till Högdalen. Vi var inte vakna. Inte någonstans.. Aja, sånt som händer antar jag. Direkt efter matchen var det stress till Skogås där vi kollade på en kul match. Massa skratt blev det. Sen när vi skulle hem gick det inga bussar?! Så vi fick gå 4 km. Tills vi såg att det var en busshållsplats där. Usch vilken tur! Annars hade vi fått gå hem från Skogås. När vi kom från bussen sprang vi till Donken och köpte mat. Åt snabbt hemma, jag duschade sen fixade vi oss. Vi skulle ju se på Kvartsfinalen. Huddinge - Pixbo. Tyvärr förlorade Huddinge. På natten satt jag uppe och pratade med några. Tills vid fyra då jag somnade. Bella hade somnat innan mig.

Söndag: Vaknade upp, jättejätte trött. Vi fixade oss. Sen gick vi till Huddingehallen. Var där och bara kollade. Nu kom jag hem, sjuk är jag. Feber, huvudvärk och ingen röst. Blir nog ingen skola imorgon. Känner att jag måste koppla av.. Kan inte gå till skolan när jag är sjuk.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0