Helvete

Ett år sen. Precis ett år sen. Det gör ont i mitt hjärta. Varför kan jag inte bara glömma dig? Jag är trött på att bli påmind av dig. Men det var mitt egna fel att det blev såhär. Det är mitt fel att jag inte har släppt dig ännu. Du ska veta att jag saknar dig iallafall. Jag vet att du läser. Och du måste ta åt dig av orden.. Det är jobbigt att se dig än idag. Det gör ont i min själ när jag tänker tillbaka i tiden. När du ler mot mig försöker jag och hålla tillbaka tårarna. Bara låtsas som att allt är bra. Men jag undrar varför du kommer upp i mina drömmar, varje natt? Varför jag ser dig i mina drömmar.. Därför gör det så ont att vakna upp på morgonen. För att inte veta om jag har drömt allt, eller det inträffade. Jag måste gå vidare. Jag måste släppa dig innan du bara växer mer. Jag vill somna om igen och vakna upp ur min dröm. Jag hoppas att du mår bra nu. Jag vill ha tillbaka tiden. Men nu är du bara en dröm.

Kommentarer
Postat av: Emma L

Du är så bra på att skriva saker lina :)<3

2009-02-04 @ 18:59:57
URL: http://eemmasliv.blogg.se/
Postat av: L

Emma L: Tack gumman :)<3

2009-02-04 @ 23:39:21
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0