Im dead

Godmorgon eller någonting på er!
Gårkvällen var nice. Orkar inte berätta om det, förutom att jag och Isabelle stod och dansa/hoppa omkring och sjöng för hela Sörskogen igår iallafall. Har några filmer på det. Men dem är bara svarta eftersom man såg ingenting ute.

Jag är död idag.. Mitt huvud dunkar och ja ni vet samma gamla visa. Men jag ska snart upp och ta en alvedon. Isabelle är och äter frukost med sin mor och syster. Så jag ska snart göra lite mat till mig själv också. Någonting med hur mycket näring som helst. För jag är död och borttunnad känns det som..

Nu måste jag gå och hämta en värktablett. Puss!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0