Im happy



Nu har jag sminkat mig, tagit på mig lite bättre kläder och har väl fixar håret som jag ska fixa om snart! Ikväll ska jag träffa min söta kusin. Eller, ja. Ni får veta mer om det när jag kommer hem. Fast ska inte träffa han än. Utan nu ska jag bara ta det lugnt ett tag. Min mamma kom nyss hem. Vi har pratat lite och så. Känns bättre mellan oss nu, iallafall lite. Ska försöka vara en bra dotter mot mammi och pappi nu. Usch. Ska inte prata för mycket om mitt privatliv nu..

Nu ska jag försöka få i mig lite mat (Bella skratta nu..) Puss

Kommentarer
Postat av: rrrenate

sv: lugnt :) aha okej, min faster bor där så brukar åka dit på lov & så.

uppdatera (a'

2009-02-24 @ 15:29:14
URL: http://renatesvart.blogg.se/
Postat av: L

Haha, jaha :) vart bor dudå?

2009-02-24 @ 16:23:44
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0