Inte den sista..

Hej på er!
Var ju som sagt i kungsberget igår, det var riktigt nice. Och roligt! Vi var många som åkte ihop. Men på slutet åkte jag med Angelica och Benjamin och hoppade lite. Det var kul de. Fast gjorde illa mitt knä, så ibland känns det inget. Och ibland låser sig hela knät. Haha! Inte skönt, men man ska aldrig åka sista åket!

Idag har jag varit trött och seg. Sen ville jag bara hem och duscha. Så när jag kom hem, gissa vad jag gjorde? Jo jag duschade. I en timme. Sen somnade jag, vaknar upp efter två timmar. Och nu ikväll har jag träffat Isabelle. Vi var ute och gick typ. Kom inte så långt, men vi har alltid kul tillsammans. Även om hon skämde ut mig inför Dennis :'|


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0