Jag är för trött för att bry mig.

Kom hem från Botkyrka för ungefär en timme sedan. Men har inte gjort så mycket, utan jag sitter i sängen. Väntar på Isabelle faktiskt. Egentligen vill jag bara sova. Har så otroligt ont i huvudet. Annars då? - Jag mår bra, är lite småsur. Men jag har varit ganska lätt irriterad hela helgen. Vet inte varför om jag ska vara ärlig. Känner mig ganska sviken. Det är nog därför. Men jag är stark..
Helgen har varit kanon, som alla andra helger. Har tagit lite bilder. Inga speciella, lägger säkert upp några på bloggen ikväll. Brukar bli så.
Måste bli bättre med bloggen också. Men jag vet ju inte vad jag ska skriva om, vad vill ni läsa?! Tell me! Jag är öppen för förslag och idéer.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0