Jag i nuläget..

Det finns känslor inblandade. Därför är allt så komplicerat. Det är svårt och veta. Jag är blind. Kärleken har gjort mig blind. Jag kan inte fortsätta såhär. Det finns känslor som aldrig tar slut. Jag kanske ska ta vara på den här gången, och inte låta allt rinna ut i sanden. Vågar jag berätta för dig? Är detta början på ett nytt kapitel, eller är det slutet på något annat? Jag måste våga. Allt kom på en och samma gång. Det blir förmycket. Ska jag dela detta med dig? Är det dig jag ska somna intill på nätterna? Att känna mig stolt, och trygg i din famn. Är det dina läppar som ska sluta sig mot mina? Är det du det sista jag kommer se innan jag somnar? Jag vet inte..

Kommentarer
Postat av: Anonym

glöm inte att du är stark även utan honom du beskriver i texten gumman

du är stark okej?

2009-02-01 @ 11:55:36
Postat av: Sandra

hjärtat.. bit ihop, förstätt kämpa. du är stark, du kan få vad du än vill ha. bara du kämpar på som du alltid gör. i love you <3

2009-02-01 @ 16:35:20
Postat av: L

Anonym: <3

Sandra: Jag biter ihop. Jag kämpar för svaret. Love <3

2009-02-01 @ 17:18:27
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: Thes

Jag har läst din blogg i ett halv år nu. Sen i sommaras. Jag har läst alla dina texter. Och blir alltid lika förvånad hur du kan vara så ung och skriva så bra. Jag undrar vad du har för betyg i svenska? :) Och du.. Denna text, du skriver om dina känslor. Jag känner precis likadant. Hoppas du får honom på fall bara. Om du inte redan har gjort det. Vilket du borde ha gjort, med ditt vackra utseende och din underbara personlighet. Ta åt dig av orden nu. Var stark sötnos. Du har en yta av stål.

2009-02-02 @ 19:07:41
Postat av: L

Thes: Oj, jag blir så himla glad. Jag har tyvärr bara ett G i svenska. Eftersom jag inte har antsträngt mig någonting i skolan. Men jag har börjat en ny start nu. Jag har nog fått han på fall, men inte tillräckligt.. Men det går sakta men säkert framåt, och det är tur det. Så det inte står still! Din kommentar ska jag läsa varje gång jag är ledsen. Take care! <3

2009-02-02 @ 19:58:50
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0