Just fine

Hej på er.
Jag och Isabelle vaknade för ungefär en timme sen, men vi låg kvar i sängen och drog oss. Nu står hon och duschar. Och jag ska snart glida in i duschen när hon är klar.
Kanske kan berätta om min helg nu också. Jag har inte suttit vid datan något faktiskt, inte mycket alls..

Fredag: Isabelle kom till min musik. Sen gick vi hem till mig och fixade, sen gick vi till hennes lillsyrras tjejmiddag. Där vi skulle hjälpa till. Vi var där tills åtta då den slutade. Sen gick vi hem till henne, fixade oss. Sen drog vi upp mot kvarnbergsplan. Och tog bussen därifrån. Haha! Vi hamnade i sörskogen. Våldgästade Johanna och Ponuts. Vi satt i deras kök och bara skratta hela kvällen. Sen vid elva skulle vi hem. Men då gick visst inte bussarna. Så jag och Bella gick hem från sörskogen i klackar. Mina är sönder! :( Men iallafall, det tog oss lite mer än en timme och komma hem. Vid 00.15 var vi hemma, vi satte oss i mitt kök och åt fruktsallad med grädde och köttbullar! Asgott. Sen somnade vi ganska tidigt.

Lördag: Vaknade upp vid elva. Vi började fixa oss. Åt pannkakor till frukost, och sedan åkte vi till Tullinge och kollade på en match. Vi satt där och hade askul. Sen gick vi till bussen. Vi satt och sjöng ashögt och bara skratta. Sen bytte vi buss vid Huddinge sjukhus. När vi kom till Huddinge igen så träffade vi Johanna som vi följde med och köpte busskort. Sen gick jag och Bella till min farbror som fyllde år. Så vi fikade och sånt. Men tillslut rymde vi hem till mig. Och då kom Joakim dit också. Så jag, Bella, Tommy, Christer och Jocke var hemma hos mig en kort stund. Sen gick vi hem till dem igen. Fast killarna försvann upp. Jag och Bella satt och prata med min faster som gjorde mat. Hihi. Efter det gick vi upp till tomtberga där några killar hade träning, men jag och Bella drog igen och träffade Ruby. Efter det åkte jag och Bella till Sörskogen igen. Men var där bara i några minuter. Sen började vi gå mot bussen. Då började några killar prata med oss. Han bad oss komma till han, så jag började gå imot han och Bella gick efter. Sen stod jag och prata med dem. Han ville ha in oss på fest och lite sånt. Men vi gick därifrån. Och när vi började gå. Så ser vi bussen. Så jag började springa före Bella. Så springer jag förbi en kille.
Killen: Hallå!? Du springer åt fel håll!
Jag: Va nej?
Killen: Du ska med mig! Kom igen nu.
Jag: Hehe..
Sen springer Bella förbi också.
Killen: Du springer också åt fel håll!
Haha, sen tog vi bussen ner till Huddinge. Gick och köpte mat och sedan gick vi hem till Tommy där Joakim också var. Vi satt och skämta hela kvällen. Runt halv ett någonting gick jag och Bella hem till mig igen. Vi somnade ganska tidigt faktiskt.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0