Kärlek och vänskap



Nu är jag hemma från skolan, det gick bra. På hemkunskapen gjorde vi fisk. Det kanske inte var något hit. Men det gick och äta. Så nu är jag smartare än någonsin. Hehe.. Sen var det SO. Fick tillbaka proven. Inte kul... Sen jobbade jag lite med historian. Började riktigt bra, och det höll i sig. Efter det var det Engelska. Skrev prov. Sen satt vi och langa dissar till varandra typ. Vi hade ingen livskunskap så vi fick sluta istället. 40 minuter tidigare. Bättre än ingenting.

Nu tänkte jag plugga lite, men hade visst inga böcker med mig hem. Engelska boken är fortfarande hemma. Så engelska blir det! Bra jag är va? Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj! Lina, du börjar verkligen skärpa dig. Jag är så stolt gumman! <3

2009-02-09 @ 14:48:41
Postat av: robin

ja, jag håller med sandra. du verkar ta tag i skolan nu, tillskillnad från förut. hoppas dina vänner och familj är stolta nu

du kan få en riktigt ljus framtid tjejen! det är aldrig försent för att ändra dina betyg, därför måste du fortsätta såhär. du är riktigt bra, vet du det?

2009-02-09 @ 14:57:34
Postat av: L

Sandra: Jag insåg att jag inte kan leka runt längre, utan att jag måste ta mig i kragen och växa upp. Ta livet lite seriösare.. Jag börjar bli stolt över mig själv också. Miss you! <3



Robin: Ja visst börjar jag ta tag i skolan. Förut var jag i skolan, och bara satt av lektionerna. Men det slog mig att jag inte kan hålla på så längre. Utan även jag behöver en framtid. Jag kan inte leva på min mamma och pappa längre. Min familj är stolt över mig själv. Fick beröm av både min mamma och pappa nyss. Jag tycker själv att alla är värda en andra chans, även jag. <3

2009-02-09 @ 15:21:21
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: robin

ja exakt så tycker jag också. att alla är värda en andra chans. jag håller även med om att du inte kan leva på din mamma och pappa hela livet ut. det kommer dom aldrig tillåta. även om din bror kanske får göra det, vilket jag inte tror. utan han jobbar nog också. jag har fått en bild av dig när jag har läst din blogg, vilket är sen i oktober. och när jag ser en bild på dig, verkar du vara en männsika som har en yta av stål, du tar ingen skit och tar åt dig av snälla kommentarer. och dom dåliga struntar du helt och hållet i. och när jag läser dina texter, så verkar du ha ett hjärta av guld. du håller dina vänner nära ditt hjärta. du visar kärlek till folk i din omgivning. du kan vara djup medans du kan ha riktigt kul med folk. du verkar ha lätt och öppna dig för nytt folk. men det är vad jag tror.

2009-02-09 @ 15:29:36
Postat av: L

Robin: Nej precis, min bror jobbar och sliter som alla andra männsikor här på jorden. Och även om min familj har det väldigt bra så finns det problem som alltid. Men jag måste säga att jag är väldigt lycklig som får leva i den familjen jag gör. Eftersom vi har kul tillsammans och vi stöttar varandra genom allt. Och den bilden du har fått av mig, stämmer in. Jag är inte alltid öppen, för ibland har jag vissa misstankar om saker och ting. Men för det mesta har jag väldigt lätt att skaffa nya vänner mm. Jag brukar för det mesta vara väldigt social av mig. Kanske tom översocial ibland.

2009-02-09 @ 15:50:41
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0