Me, Myself And I

Hej bloggen.
Jag har inte velat blogga pga känslor och ledsna miner hos mig. Men jag är uppe på benen igen.
Vad har jag och berätta. Jag har hunnit med en hel del sen jag bloggade sist. Har träffat Jim, Isabelle och Caroline. Jag och Jim träffades bara och prata. Jag och Isabelle hittar ju på allt som går och göra. Och Carro och jag, vi var i Skärholmen. Sen cyklade jag. Nu är jag sjuk.
Snart är det sportlov. Jag längtar. Min kropp också. Jag måste kunna få ta igen alla timmar sömn jag inte har hunnit med den senaste månaden. Någon som har en gnutta skuldkänslor?
Idag hade jag matteprov också. Det gick inte bra alls.. Hmm vad besviken jag blir. Aja, jag satte mig själv i den sitsen. Får skylla mig själv!

Nu ska jag fortsätta äta, snart träning. Är inte taggad. Men kanske blir. Måste skratta och vara glad. Isabelle kommer vara med vid min sida hela tiden. Gud vad jag behöver dig bebis.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0