Min bästavän, min bror.



Tack för att jag får vara i din famn när jag inte orkar mer. Det är du som säger att du tror på mig när jag ligger på botten. Varje gång är i min närhet så lyser allt upp. Vi två har ett band som aldrig någonsin kan slitas ut. Och jag ska passa på och säga förlåt för att jag klipper av när vi bråkar. Och förlåt om jag inte alltid är den bästa mot dig. Du säger att du förstår. Och det hoppas jag verkligen att du gör också. För du satt i samma skit som jag gör idag. Det är du som försöker få mig ur skiten. Men jag trampar dag in och dag ut där. När jag väl är på en bra bit. Då återfaller jag. Klockan tickar. Snart kanske du flyttar hem ifrån. Du har varit med varje dag i mitt liv. Från att gå till att springa. Jag var med varje dag då du låg på botten. När du tog dig upp. Ville jag krama dig och säga att jag inte kan klara mig utan dig Det är så mycket jag vill säga till dig. Men det är verkligen så svårt och beskriva alla känslor. Förlåt om jag tar all uppmärksamhet i familjen. Det är faktiskt därför jag aldrig är hemma längre. Jag vill att du ska stå i centrum igen. Det var bäst så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

han syns medans du kämpar för att synas.

2009-02-08 @ 18:18:11
Postat av: Anonym

det måste hårt för honom och ha dej som syster

att han orkar lix

2009-02-08 @ 18:19:45
Postat av: L

Anonym: Jag ser att det är samma IP-adress. Visst, det kanske är hårt för honom och ha mig som syster. Men han klarar det, av en anledning. Han är den starkaste människan jag känner. Den människan som har klarat sig igenom mycket. Stött på många hinder och nästan utan hjälp har han klarat dem. Och han syns, jag kämpar för att synas. Om det är så du tycker. Så är det upp till dig, jag tar ingen skit. För det har folk i min omgivning lärt mig. Jag kastar inte skit över någon heller, det har folk i min omgivning lärt mig också. Dem kanske borde lära dig också?

2009-02-08 @ 18:30:02
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0