No i dont cry anymore

Nu har jag duschat, och ätit. Min mamma bäddade nyss ner mig i sängen och ställde ett glas juice på mitt sängbord. Städat mitt rum har hon också. Och nu är hon nere i tvättstugan och tvättar mina kläder. Min älskade mamma. Känner mig lite elak som inte gör något tillbaka. Men det kommer det också. Det svär jag på.
Imorgon blir det nog ingen skolan, det känns skönt men ändå tråkigt. Men måndagar är inte så jätte viktiga egentligen. Korta och sköna dagar. Men är jag sjuk så är jag. Skulle nog skippat matchen igår. Men nu har jag spelat, nu har jag gjort mitt misstag. Nästa gång ska jag lyssna på min pappa.

Snart ska jag måla på ett lager med lack på naglarna. Tog nyss bort det andra. Jag har slutat bita på naglarna för ett tag sen. Är väldigt stolt över mig själv. Nu ska jag bara lära mig och sluta knäcka allt i min kropp.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0