Snälla säg mig, varför ska det bli såhär?

Nu sitter jag vid mitt skrivbord. Har skrivit ett till tal. Vi håller på och skriva tal i skolan. Nu har jag två stycken och välja mellan. Det ska ändå vara klart om två veckor. Så jag hinner ändra mig många gånger. Skönt ändå!

Ikväll ska jag träffa bästis ett tag. Vi skulle ta en promenad eftersom jag inte ska träna ikväll. Är sjuk fortfarande. Fast jag knarkade te hela natten. Och jag hostar faktiskt inte lika mycket. Och min feber har gått ner lite! Huvuvdvärken försvinner ju efter ett tag när jag har tagit en alvedon. Så jag får nog gå på det ett tag. Så länge jag slipper känna huvudet dunka!

Har ni sett att jag har ny header också? :) Blev inte så jätte nöjd med den. Men ganska iallafall, och det är väl huvudsaken? - Att jag är stolt över det jag har gjort. Jag la inte ner mer än fem minuter på den, men jag ville bara slippa den andra. Kalla mig tråkig med vit bakrund. Men det är ganska skönt ändå..

Kommentarer
Postat av: Anonym

din header blev riktigt fin!

2009-02-03 @ 18:27:27
Postat av: L

Anonym: Tack! :D

2009-02-03 @ 21:52:57
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0