Sunshine

Jag behöver 365 soldagar om året. Då solen lyser varje dag och det är varmt ute. Jag vill ha värme! Jag behöver fler solstrålar på himlen. Jag vill ha den varma våren då man kan ha roligare outfits utan att frysa rumpan av sig. Jag vill glida runt i solbrillor och shorts medans livet leker. Jag vill dansa hela natten lång ute utan att man blir full av snö. Jag vill sitta och grilla vid vattnet och lyssna på musik med vänner. Jag vill kunna gå barfota ute. Jag vill sitta bak på moppen och känna vinden ta tag i håret. Jag vill kunna ta härliga bilder där solen är med i bakrunden. Jag vill kunna sitta ute med vänner hela natten utan att behöva ha någon jacka på sig. Jag vill kunna ligga i gräset och njuta av värmen med mina vänner.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0