Super bitch!

Hej på er.
Dålig update idag jag vet. Men dagen har faktiskt varit piss.. Fick en liten fläskläpp av Isabelle också, men det var inte med mening och den börjar gå ner nu. Orkar inte berätta så mycket om dagen. Jag tränade inte iallafall, så ingen match ihelgen. Men jag klarar mig. Har ju som sagt ont i mitt knä fortfarande!
Men imorgon slutar jag iallafall 12.10! Überskönt. Har ingen musik eller bild, så vi slutar istället. Ska som vanligt träffa Isabelle (a) Hon sover antagligen här. Sen ska vi umgås på alla hjärtans dag. Hihi, vi ska äta pannkakor! Helgen är ganska fullbokad. Ska försöka träffa Oskar imorgon också. Myso.

Nej, nu ska jag sova faktiskt. Vi hörs imorgon efter skolan. Puss!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0