Urblåst.

Dagen har varit knas. Inte bra och sova 2,5 timme och sedan dricka energidricka. Har fått för mycket energi. Eller för lite rättare sagt. Så jag har bara skrattat åt allt, fast nu är jag verkligen jätte trött. Och ja, jag gick till skolan iallafall. Vilket jag inte ångrar. Eller kanske lite.. För det gör ont i magen för jag har skrattat så mycket :)

Egentligen vill jag åka till Skärholmen och inskaffa lite nytt, men jag borde plugga till engelskaprovet som vi har på torsdag. Och det ska jag göra också. Ser ni? Det trodde ni inte va? Att Lina Hallqvist goes pluggis som aldrig i hela sitt liv skulle ta plugget före shopping. Men jo, jag har ändrat inställning!
Nu blir det plugg. Kisses!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0