When everything is nothing without you

Sen i mitten av Januari har jag sovit otroligt dåligt. Jag sover mindre än 4 timmar per natt ibland. Dagarna har jag legat på botten. Både psykiskt och fysiskt. Finns dagar jag har somnat på lektionerna. Skrattat tills det kommit tårar åt allt och bara varit trött. Det finns en person som har fått mig att vilja vara vaken på dagarna. (Förutom Isabelle´s smsade) Han som ler mot mig så hela världen stannar. När man tänker på honom så pirrar det så skönt i hela kroppen. Då man inte vill något annat än och bara se honom, krama honom. Hans söta léende och hans otroligt heta röst får mig att vilja vara vaken och längta. Inget annat. Någon magiskt medicin måste han ha. Vad vet jag?


Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: Tack lina hjärtat!

I min familj stressar man bara varandra! :)



Jag brukar också ha svårt att somna, det är jämnt i sängen som jag börjar tänka på allt jobbigt. Men nu har jag börjat kolla på film tills jag somnar. Det hjälper och får en på andra tankar :)

2009-02-25 @ 23:08:20
URL: http://dddahlen.blogg.se/
Postat av: L

Svar: Det är verkligen jättejobbigt och inte kunna sova, ska faktiskt prova på ditt sätt redan idag. Ibland brukar jag ha tv´n på tills jag somnar.. Men brukar alltid vakna till på natten då jag måste stänga av den! :)<3

2009-02-26 @ 14:18:03
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0