Why?

Nu eller strax ska jag släcka alla lampor i mitt rum och försöka sova. Jag hade tänk och gå till skolan imorgon. Även om jag fortfarande har ont i huvudet, halsen, har feber och snorar. Men jag vill inte missa en massa i skolan och komma efter. Känner mig inte riktigt frisk heller.. Aja, min mamma får avgöra det imorgon tycker jag! Ska iallafall inte träna. Vilket inte är kul. Men vad lärde jag mig ihelgen? - Inte spela match när man är sjuk. Det blev ju bara värre.. Såna smällar jag får ta. Men nu har jag iallafall en varm jacka och glida runt i.

Vad har jag gjort mer ikväll? Legat och smsat med Mathias som har varit i skolan tills nu?! Pratat i telefon med Isabelle och bara tagit det lugnt. Ganska skönt faktiskt. Har inte tänkt så mycket heller, och det är ännu skönare!
Nej, nu blir det sova! Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0