Bitterfitta.

Jag har nyss ätit middag. Det var inte så jättegott, men jag försökte få ner lite ändå. Det var lasange. Som jag aldrig har tyckt om. Men nog om det.
Jag är även ganska frustrerad just nu. Jag vill ha chocklad (Borde inte äta...) Pontus svarar knappt, datan är jätteseg(!!) Mitt smink har blivit kladdigt, så nu ska jag sminka om mig. Fyra saker som stör mig. Hmm.. Kanske borde gå och lägga mig ändå.
Somnar nog tidigt ikväll, hoppas jag. Ska inte ligga uppe hela natten och bara dryga ut tiden med att prata med någon kompis. Kollar säkert på någon film om det kanske går någon bra på tv. Vet ni om det gör det ? ;)

Kommentarer
Postat av: emma

Jag måste bara få säga att jag älskar din blogg! Ha ett bra 2009 :)

2009-01-03 @ 21:47:44
URL: http://emmastalnacke.blogg.se/
Postat av: Lina

Svar: Oj, tack sötnos! <3 Du med.

2009-01-03 @ 21:48:47
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0