Bullet

Hej på er!
Sitter i min säng och Isabelle kastar tuggumin på mig. Haha, snällt :'D
Idag har jag solat igen, men inte så länge. Bara 10 minuter. Så det är inte så farligt. Hoppas jag. Och förlåt för dålig update. Men ja, som sagt. Jag är seg och jag är knappt hemma längre. Och när jag är hemma så har jag alltid någon med mig. Så då är det osocialt och blogga. Även om jag gör det nu. Men det känns som Isabelle bor här nu för tiden. ( Kan bero på att hon sa att hon skulle hem när vi stog hemma hos henne och prata med hennes mamma.)

Kan berätta om gårdagen också.
Vi gick upp nio. Men jag var jätteseg så jag kom inte upp direkt. Därför fick jag stressa sen. Men vi hann till Storängen ändå. Där min kusin skulle ha match. Men han var reserv. Minns inte änns om dem vann. Men dem vann nog. Kan fråga nån som vet. Haha. Sen var det en till match, men vi såg typ tio minuter. För jag höll på och somna. Så vi började gå mot Huddingehallen. När vi var där skulle vi kolla på två speciella killar. Eller Bella skulle kolla på en av dem, och jag en av dem. Hihi, så sagt som gjort. Vi kollade på. Sen gick hon tillslut. För hon skulle till Järna. Men åkte hon dit? Nej, hon kunde inte slita sig från mig. Det visste jag väl. Så hon mötte mig igen. Och vi gick hem till min farmor som hade gjort mat åt oss. Sedan gick vi hem till mig. Ganska chilldag. Men attans vad vi skrattade. Som vanligt!

Nu ska vi dra oss ut. Så vi hörs ikväll. Lovar att börja blogga bättre igen. Har bara en tillfällig hjärtorka. Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0