Crap

Namn: Lina
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Inga
Längd: 1.60(?)
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: Blondie
Är du kär i någon: Yes.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Just nu ja.
Tänker du på självmord: Nej.
Tycker andra att du är attraktiv: Vet inte, fråga dem andra..
Dricker du alkohol: Nykterist!
Använder du droger: Nope
Röker du: Nej
Vilket shampoo använder du: Olika
Vilken parfym använder du: Vet inte vad den heter .. :$  
Vad är du rädd för: Allt!
Gillar du att tvätta: Har tvättat en gång i hela mitt liv, och det var med Bella.  
Gillar du Berg-och-Dalbana: Japp!

SENASTE..
Film du hyrde:
Minns inte.
Film du köpte: Minns inte. 
Låten du lyssnade på: Angel - Flipsyde
Låten du hade på hjärnan: Samma.
Personen du ringde: Bella tror jag.
Tv program du tittade på: Eh... Minns inte :$  
Personen du tänkte på: Tina faktiskt! 

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
Jag gör det hela dagarna just nu.
Gråtit över en flicka: Inte på samma sätt.
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Mjapp
Blivit arresterad: Näeaj.

ANTAL..
Gånger du varit kär:
 Har ingen aning vad kärlek är längre.
Gånger ditt hjärta brustit: Har ingen aning..
Hjärtan brustit på grund av dig: Vet inte.
Tjejer du kysst: Hmm.. Ingen hoppas jag!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Jag är kändis. Det står om mig  på löpsedeln varje dag.
Ärr du har på kroppen: Mångamånga..

SENASTE..
Bok du läste:
Flickan från ovan.
Personen du fick mail av: Facebook tror jag allt.
Personen du fick brev av: Typ min släkt uppe i norrland på min födelsedag? :$
Personen du fick sms av: Oscar Jonsson
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag.
Saken du köpte: Cola på shell
Vad har du gjort idag: Träffat Isabelle
Var det kul: Ja.
Hur tidigt stiger du upp: Beror på dag 
Gillar du att slåss: Jag är en gangster. Rakt av!
Vad ska du göra idag: Beror på vad som räknas som idag.
Är du seriös: Är född seriös
Vad är du allergisk mot: Pollen, och dig.
Var har du ont: Nacken, hjärtat..
Använder du hårspray: Ja.
Kan du stå på händer: Faktiskt.
Favorit serie: Kollar inte på tv. Hatar det.

Håkan Hellström eller The Ark:
 Håkan Hellström
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lars såklart!
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Tveksamt
Är du glad nu: Halvt..
Var du glad igår: Nej, var en av dem värsta dagarna i mitt liv.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Tror jag inte. 
Vad dansar du till: Allt.
Stockholm är: Nästan lika bra som mig.
Göteborg är: Fint
Kan du sjunga: HAHAHAHAHA 
Mer värt än guld: Nära och kära.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: New York

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0