Dagen

Jag mötte Bella vid tåget. Men när vi kommer dit var det inställd. Så vi satt och prata istället. Om allt och ingenting. Sen kom tåget och vi kirrade en plats som vanligt. När vi kommer till t-centralen tänkte vi inte stressa. Men det fick vi göra. Vi fick fan springa som några arslen. När vi kommer Duvbo(?) Så gick vi till hallen och bara glodde. Och när vi skulle hem. Fick vi springa. Vi missade tunnelbanan. Men det kom en annan efter 9 minuter. Sen fick vi springa som fan till pendeln. Men hann med den också! När vi kommer till Stuvsta så sprang vi igen(!!!!) Och trodde att vi hade missat bussen. Så vi blev assura. Men den var bara sen. Så vi åkte med den, sen gick vi och käka. Hihi. Vi tog en promenad hem till henne, där satt vi och prata med hennes mamma. Och ja, nu när jag kom hem satte jag mig vid datan och tiden bara rann iväg.

Imorgon börjar jag 10.00 med hemkunskap. Asnice! Sen efter skolan ska jag träffa Isabelle. Vi ska åka till Skärholmen sen tillbaka till Huddinge. Ja, jag berättar om dagen imorgon.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0