Dagens bästa sms!

Jag fick ett sms från Bella nyss. " Bra. Orrvägen. Älskar dig! <3 "  Min bästavän är påväg till Skärholmen. Vi har träffats varje dag. Sen den 3 Januari. Jag är nästan helt säker på det. Men vi har ändå lika kul. Det är sjukt. Min bästavän. Skulle inte klara mig utan henne. Eftersom det inte går mer än 10 minuter mellan varje sms. Det är nästan lite sorligt att säga godnatt på kvällen till henne. Haha! Då känns det som att det är flera år tills man får prata med henne igen. Hon är den enda som förstår sig exakt på mig. Även om hon inte alltid gör det. Försöker hon göra det bästa av det. Hon är den som håller om mig när jag gråter för att allt har gått åt helvete. Hon är den som sover hos mig för att hon är rädd att något ska hända mig. Det är vi tillsammans som tar hand om varandra. Det finns inget jag i våran värld. Utan det handlar om oss. Vi bor hos varandra. Vi känner oss hemma hos varandra. Vi säger till varandra om vi börjar gå för långt. Vi stöttar varandra fram alltid. Det är vi som har samma humor, som kan börja gråta av skratt för att vi sitter och skriker: En guppy!Det är hon som skapar relation med personer på facebook åt mig, när jag inte vågar.
Fast, nu skickade hon ett lite mer tråkigare sms. Som bara hon och jag får veta vad det stod. För det är för pinsamt för att nämnas i bloggen. För hon frågar ju verkligen inte hur det går mellan mig och.. Japp, det vill ni gärna veta. Men det kommer inte hända något, det är bara Isabelle som driver! ;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0