Dålig update

Hello lovers!
Förlåt för dålig update, men kan köra igång nu. Det blir kanske ett långt inlägg. Men hoppas ni står ut..
Igår så gick jag, Bella och Angelica och solade. Och nästan direkt såg man resultat. Blev ganska överlycklig. Även om det inte var så mycket. Hehe.. Sedan gick jag och Bella hem till mig och åt pizza. Och efter det gick vi ut. Vi hamnade i tomtberga tillslut och då var det visst match, så vi satt och kollade på den med Johan. När den var slut stannade vi lite och spelade fotboll med en innebandyboll. Det gick bra. (h) eh .. Och efter det gick vi hem till Isabelle och hämtade hennes saker för hon sov hos mig inatt. Vi somnade tidigt, och imorse så vaknade jag först åtta av att jag grät efter att ha drömt en läskig dröm. Men somnade vidare tills nio då alarmet ringde. Upp och hoppa! Vi var påväg till Skogås vid kvart i elva och då kollade vi på Tommy och Chirster´s match. Dem förlorade. Och vi fick skjuss hem. Var hemma i en timme kanske, sedan sprang vi till bussen. Och åkte till Skärholmen. Vi åt på Mcdonalds och sen gick vi och köpte en tröja åt mig på Gina Tricot. Efter det gick vi till Skärholmshallen och kollade på en match. Och när vi gick där ifrån sen så började Huddinge´s tränare skoja om att vi skulle följa med till Tyresö. Och det slutade med att vi satt med Dennis och hans kompis i bilen. Haha. Vi blev körda framochtillbaka till Tyresö. Men fan vad kul vi har haft alltså! :)


Imorgon väntar en minst lika rolig dag. Så vi hörs senare ikväll. Isabelle ska sova här inatt också. Nu ska vi ut. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Nathalie :)

haha, jag var oxå i skärholmen idag :D

2009-01-17 @ 23:50:41



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0