Ett lyckat 2009!

2009 ska bli ett lyckligt och ett år att minnas!
Varför och hur? - Jo jag ska försöka nå mina löften som ni ser ett inlägg ner. Då kommer jag lyckas mycket bra. Det är bara ett halv år kvar i åttan. Men det kommer även vara prao, två lov och massa lediga dagar. Jag ska börja om på nytt. Jag ska glömma det som har hänt, och det har varit jobbigt för mig i skolan. Därför börjar jag om på nytt. För jag ska lyckas! Jag ska nå dem betygen jag vill ha. Och i nian ska jag gå ut med grymma betyg som gör att jag får den utbildningen jag vill ha.

Jag har även hittat dem vännerna jag kan lita på. Jag har mina närmsta och få. Inte hundra stycken och inte veta vilka jag kan lita på. Jag har även min underbara pojkvän. Jag har det jag vill ha. Jag insåg att om man kämpar kan man få vad man vill. Jag har mina diamanter. Få diamanter istället för många stenar.

Jag har skrivit ner mina mål jag ska nå det här året. Jag har inte satt ribban för högt eller lågt. Inte heller där det är för lätt att nå, men inte för svårt. Med några hinder och lite kraft ska jag nå det jag har kämpat för. Visst, det kommer dyka upp problem på vägen. Det finns en hake i allt. Jag säger inte att jag kommer vara ledsen ibland. Men jag vet att jag är stark. Jag vet att jag har det bästa stödet man kan få av mina vänner, min familj och pojkvän.

Sätt upp era mål nu, och lös era gamla problem nu. Börja på ett nytt liv, och ett nytt år.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0