Fredagen den 9de

Börjar såhär. Jag har varit överglad hela dagen. Och det är nice!
Har gjort mycket idag, orkar faktiskt inte berätta allt. Har iallafall ätit lunch med Isabelle, köpt något hårskit, en mössa och nya naglar :$ Sen gick vi hem och fixa med det. Jag följde med mamma och pappa så dem köpte en ny innebandybag till mig. Hihi. Sen träffade jag Pontus. Efter det gick jag hem till Isabelle och typ chilla lite. Gick hem och åt, och efter det tillbaka till Bella. Det slutade med att jag höll på och somna så jag gick hem. Då var ingen hemma så jag ringde mamma och bad henne komma hem. Så hon kom hem för några minuter sen :')

Imorgon är det är underbar dag, höhö. Lördag! Ska träffa Isabelle 10.15. Sen har jag samling 11.30. Match 12.30. Och utgår från det. Hihi. Nu ska jag packa mina innebandy saker, för lär inte orka det imorgonbitti!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0