Freddie och jag.

Jag och Freddie har tråkigast i hela Stockholm just nu.


Carro kommer strax. Skulle egentligen ha åkt till hennes skola. Men jag somnade lite för sent inatt, och hon väckte mig halv två. Haha. Men iallafall. Vi ska ha kul som vanligt. Säg när vi två inte har kul liksom!
Jag har skrattat som fan på den här stunden jag har varit vaken också. Haha. Har haft ganska roligt samtal med Freddie. En klasskompis. Vi har pratat om lärare,  hur vi ska slå ihjäl varandra imorgon, att jag är smartast i hela skolan. Ja faktiskt en hel del.
Nej, ska klä på mig nu och så ska jag möta Nicke (Carro) vid tåget. Sen ska vi gå hem till mig och jag ska fixa mig. Sen börjar min flumdag. Wehu! Boyah. Vi hörs sen. Puss!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0