Godmorgon!

Godmorgon kan man kanske inte säga. Men ja.
Jag vaknade fyra av att mamma kom in i mitt rum och väckte mig, hon sa: Sover du fortfarande? Så kollade jag på klockan. Fyra. Det kan den fan inte vara sa jag och sen la jag mig under täcket. Då kom pappa in i mitt rum och sa: Var du uppe länge inatt eller? Sen gick han ut när han inte fick något svar. Sen gick jag ut i köket och började bråka.

Jag: Vart fan är min data?
Pappa: Jimmie och Bogge har den.
Jag: Och dem har ingen egen?
Pappa: Dem har den också.
Jag: Men vafan. Jimmie har ju haft sönder min andra?
Pappa: Jamen hur många ska du ha?
Jag: Jag blir så jävla FÖRBANNAD!

Sen gick jag. Mamma kom in i mitt rum och jag bad henne gå iväg och köpa ett nytt busskort till mig. Så hon gjorde det. Nu klarar jag mig tills 12 Juni. Woho! Jag utan busskort existerar fan inte :D
Nyss satt Tina i mitt rum och kolla på tv. Jag har min tv på. Det är inte ofta alltså! Haha, ni som brukar vara hemma hos mig förstår nog. Jag hatar tv.
Nej, det är snart middag. Frukost för mig. Men det kvittar. Hihi! Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha alla vet att du hatar tv. x'd <3

2009-01-02 @ 18:47:16
URL: http://bbarabella.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha :$<3

2009-01-02 @ 19:03:53
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0