Hallelujah.

Hej på er.
Nu bloggar jag från datan, och måste säga att jag är typ lite efter med mobilbloggning. Men aja, det är smart iallafall! jag håller er uppdaterade. Kanon va? Skulle bara säga att jag är hemma och så, och att det är lite tomt i bloggen. Orkar inte lägga in bilder för min data knasar lite. Min älskade laptop. Haha. Herregud vad nördig jag lät där. Men det fiiinns många minnen (Bilder & Låtar) på denna data. Hih. Och där påminde jag mig själv. Underbart! Minnet är bra men kort :$

Nej, måste hoppa (lägg märkte till hoppa! Isabelle) in i duschen. Vi hörs efter det. Puss

Kommentarer
Postat av: Jess

svar; palla facebook? ;o

and I've already found him

2009-01-15 @ 22:34:58
URL: http://fantasivandringen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0