Helgen

Två matcher spelades på lördagen. I 94aserien förlorade vi med 3-2 mot Tungelsta. Och i juniorserien så vann vi med 12-1 mot Skogås. Bella har sovit hos mig hela helgen också. Och idag har vi varit i Haninge och Täby. Isabelle drog runt mig överallt. Jag tvekade flera gånger. Men Bella fixar allt. Det har inte blivit många timmars sömn denna helg heller. Därför ska jag sova tidigt ikväll. Det behöver jag. Jag är helt död. Min kropp har sagt nej nu. Jag klarar inte av två matcher, flum, åka-stockholm-runt och inte många timmars sömn. Det märkte jag nu. Förlåt om jag har varit off med bloggen. Men jag har knappt varit hemma.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0