Helgens roligaste

Jag och Bella satt och pratade på matchen. Vi undrade vart E brorsa var eftersom han skulle vara där, men han skulle bara kolla och inte spela. Och E är den som skriker och klappar händerna när ingen annan gör det. Och därför lägger dem flesta märkte till honom. Sen efter 20 minuter så börjar en kille på planen skrika från ingenstans.
Jag: Där har vi hittat E´s brorsa!
Sen brast vi ut i skratt.


Det var i fredagsnatt. Jag och Bella hade för mycket energi (Okej, vi var bara övertrötta!) Så vi lyssnade på Håkan hellström och Bella sjöng. Både hon och jag fick ont i öronen för det lät rent ut sagt förjävligt. Och det håller båda vi med om. (För vem fan kan sjunga en Håkan hellström låt utan att det låter falskt?!)
Bella: Det är inget fel på Håkan. Han sjunger lite falsk, men det gör väl en annan också.
Det var bland annat helgens höjdpunkt. Iallafall, helgens mening. Den har vi använt överdrivet mycket..
Sen får vi ju inte glömma Filip som skrek och vinkade hysteriskt till/åt mig från bilen när jag och Bella väntade på bussen. Det var dagens roligaste sak. Jag fick tårarna i ögonen, och Bella kunde knappt stå rakt eftersom hon stod upp och jag satt ner.
Filip åkte förbi. Så först börjar han vinka otroligt mycket. Men jag började skratta lite så jag kunde inte vinka tillbaka. Då öppnade han fönstret, tröck ut huvudet och skrek: Heeeejheeeej! Och vinkade mer. Då började jag skratta ännu mer. Efter det skrek han: Haaaaallååå?! Och fortsatte vinka. Då kände jag hur tårarna började komma. Och tillslut skrek han: HEJHEJ! ha det bra! Medans han vinkade otroligt mycket. Sen åkte dem.
Jag stod utanför en sporthall. Jag vågade inte gå in. Det verkade vara så sjukt pinsamt. Bella försökte få in mig dit. Ingen av oss två har bra tålamod. Inte någonstans. På läktaren fanns det ca. 1000 platser. Och ungefär 100 var upptagna kanske.
Bella: Lina! Vi måste skynda oss in nu. Vi måste ha två platser!
Så kollade båda in, och då började vi skratta sen gick vi in tillslut. Herregud..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0