Here

Hello!
Nu sitter jag hemma och äter frukost. Kom hem för ungefär 40 minuter sedan. Var på möte i skolan. Varför eller hur får ni inte veta tyvärr. Men det är ganska privat. Eller, det borde inte komma ut på bloggen iallafall..
Igår stängde jag av datan ungefär halv tolv. Och jag somnade direkt. Stängde även av min mobil. Så ingen kunde ringa och väcka mig. Och det var urskönt, eftersom det ringer folk till mig med dolt nummer på nätterna. Och jag brukar vakna. Vilket inte är skönt..

Jag börjar tio, och efter skolan ska jag träffa Isabelle som vanligt. Ha ha ha. Sen ska jag sola. Vilket jag behöver. Måste ha lite mer färg nu. Ett läskigt beroende, jag har startat ett äckligt beronde. Måste sola. Det är inte bra..
Nej, nu måste jag leta efter mina pärlörhängen, sen ska jag gå till bussen. Puss på er. Och ha en bra måndag.
Det ska bli bättre update med bloggen. Ska ändra min design ikväll också.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0