I dont care what they say, im in love with you

Godmorgon på er.
Jag vaknade åtta av mitt alarm så nu sitter jag i sängen med datan framför mig. Ska börja fixa mig strax.. Fast det kommer gå segt eftersom min kropp inte riktigt har vaknat till ännu.
Jag börjar dagen med Hemkunskap som är ganska lugn. Sen är det redan lunch efter det. Och efter det är det engelska, och sedan livskunskap. En slapp dag. Bra start på veckan faktiskt! För tisdagar är långa. 08.00 till 16.10! Haha. Mina måndagar är lugna för jag går från 10.00 till 15.10. Och det känns som det är mest rast om jag ska vara ärlig.. Ska verkligen inte klaga!

Idag ska jag träffa Isabelle. Vet inte vad vi ska göra riktigt förutom att vi ska till Skärholmen. Men efter det liksom, för bussen går 15.25(?) från kvarnbergsplan. Kul att ni bara vet när jag åker buss/tåg eller när jag börjar! Kommer säkert få någon stalker efter mig nu. Hahaha, det hoppas jag verkligen inte!
Nej, nu måste jag börja fixa mig. Vi hörs ikväll eller något. Pusspuss!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0