Im not dead.

Imorgon slipper jag tänka för en gångs skull. Ska åka skidor med Lill-Larsson. Sen kolla på bio med Isabelle. Vet inte vilken film vi ska se. Men det lär bli någon rolig. Så jag får skratta lite mer.
Idag har jag bara ätit god mat. Sen gått en promenad med Isabelle. Ska även sova här inatt. Och jag ska upp klockan åtta imorgon. Urtidigt! Men det är bra, då börjar jag vrida tillbaka dygnet. Vilket jag behöver.

Det känns konstigt att inte blogga som jag brukar. Utan mer det blir mest inlägg som jag har haft i utkast. Jag kommer tillbaka snart. Tror jag. Måste mest spendera tid på att inte gråta och försöka att inte tänka. Även om det är svårt. Och jag ber om ursäkt om det blir en hel del jobbiga inlägg. Men själen blöder, just nu. Måste skriva ner mina känslor. Det är därför jag har blogg. Men jag ska vara stark, jag har lovat mig själv att vara stark i stunder av smärta.

Nej, jag är fortfarande samma Lina. Fortfarande samma humor. Fortfarande Lina Marie Hallqvist.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0