Jag har fastnat i min ensamhet

Jag somnade till. Sen ringde Daniel och väckte mig. Kom till Tommy och Christer sa han. Vänta då, måste fixa mig. Svarade jag. Fyra minuter. Sen gick jag. Daniel stod och vänta på mig i porten. Sen när jag kom hem till dem gick jag nästan och la mig igen. Låg i Tommys lilla säng. Både jag och Daniel ville ha den. Så det sluta med att han fick den. Jag bad Bella komma också. Så efter ett tag så kom hon dit också. Vi gick till Mcdonalds och käka lite. Jag och D lekte med salt och isbitar. Det blev märken/brännmärken typ. Helt sjuk. Nu gör det inte lite ont. Men jag får väl skylla mig själv. Sen gick alla upp till deras träning. Eller Krille skulle inte träna. Så han och jag satt och prata. Och efter ett tag. 6 minuter typ så gick han och jag hem. Eller han skulle träffa någon tjej. Och jag skulle hem och bara prata med hihi.
Nu ska jag snart sova. Måste verkligen det. Är hur trött som helst.

Måste bara säga att jag mår lite mer än bäst. Även fast det kom några tårar för en timme sen. Men det var väl tre stycken kanske. Inte mer. Då fanns det två. Som kämpade för att allt skulle bli bra. Det blev det.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0