Jag ropar ut ditt namn

Ligger i sängen och tänker på allt. Lyssnar på asnice musik gör jag också. Ska strax sträcka mig efter iPoden som ska laddas över natten. Imorgon ska kosshörlurarna och iPoden bli ett.
Jag hostar så pappa vaknade till nyss, inte bra. Han ska upp och jobba tidigt inatt som vanligt. Och jag hostar blod. Hostar sönder blodkäl i halsen bara. Dont worry. Det gör jag alltid när jag är förskyld!
Imorgon börjar jag nio med slöjd. Sedan idrott, och efter det någon onödig random lektion. I en halvtimme. Bara för att typ? Sen lunch och jag avslutar dagen med musik. Yey! Jag erkänner att jag faktiskt gillar musiken, även om våran lärare är lite knäpp :$ Men ja, han är lite speciell!
Imorgon ska jag även sola med Angelica och Isabelle. Eller vet inte om Bella skulle sola. Men hon skulle göra oss sällskap iallafall. Och det är mys :') Och trevlig med färg på min bleka kropp.

Jag bloggar från mobilen imorgon. Ni får ha en bra kväll, det som är kvar iallafall. Vi hörs imorgon. Love you!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0