Jag vill kunna le.

Jag vet inte vad jag ska säga. Jag är helt tom. Aldrig har det runnit så här många tårar från mina ögon. Aldrig har det gjort så ont inom mig. När jag hör ditt namn börjar jag gråta. När jag hör låtar som påminner om dig så gråter jag. När jag är ensam så gråter jag. När jag har sällskap så gråter jag. Det gör så ont. Hela min kropp blöder. Själen har bleknat. Jag kommer att kunna le igen. Men det kommer ta tid. Den suddiga synen kommer försvinna när tårarna lämnar mina ögon.

Lyssna på den här låten. Óch den här Och ta åt dig. Du kanske aldrig kommer förstå. Eller så förstår du redan.


Kommentarer
Postat av: hanna

vilken snygg blogg du har :)!

2009-01-05 @ 20:34:52
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0