Kiss kiss.

När ni klickar in på min blogg. Då tror jag att ni får uppfattningen att jag alltid är ledsen och deprimerad. Det är väldigt fel. Jag mår dåligt ibland. Jag gråter ofta. Jag har svårt att hålla tårar inne. Men jag har lärt mig att tårar inte hjälper något. Jag skriver för att jag ska må bättre. Inte för att ni ska veta hur jag mår. För ni vet inte hur jag är i verkligheten. Då är jag oftas den som är glad och hoppar runt. Ni får inte veta allt det heller. Ni vet nog inte så mycket om vad som händer i mitt liv. Det här är nog bara en liten liten bit. För jag vill inte skriva ner på en blogg, som folk från hela världen kan läsa. Folk som inte jag känner, kan läsa vad jag har gått igenom. Därför får ni bara veta en del. Jag har ett stort pokerface.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0