Lång dag

Hello!
Dagen har varit ganska bra faktiskt. Ganska mycket skratt och sånt. Lyckades även få ett G i kemi tillslut! Äntligen säger jag bara! Och som sista lektion har vi något som heter Disa. Det ska typ höja tjejernas självförtroende. Helt okej för vi fick ju faktiskt frukt! ;) Haha.
Jag har varit utan min andra halva av mitt hjärta idag också. Det kändes! Min bästavän Isabelle som ligger hemma och är sjuk.. Hmm.. Men ihelgen är det fullt upp som vanligt. Längtar redan bebis!

Nej, jag håller faktiskt på och göra mat åt familjen. Även om jag inte hinner äta. Så vi hörs efter träningen ikväll. Puss!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0