Lista

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel ? : Japp
2. Är du lycklig ? : Självklart
3. Är du uttråkad?: Yapp, men orkar inte göra något heller.
4. Är du ledsen ? : Nej inte någonstans
5. Är du italienare ? : Nej
6. Är du cooling ? :  Ja
7. Är du från irland ? : Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta ? : Yes

TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar ? Bilddagboken
2. Hår eller ögon ? Hår
3. Katter eller hundar ? Har ingen jävla aning
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar ? Bästa vänner
5. Tv eller internet ? Internet
6. Coca-Cola eller Pepsi ? Cola
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll ? Beror på humör och sånt.
8. Pengar eller lycka ? Pengar är lycka
9. Dag eller natt ? Natt
10. Msn eller mobil ? Mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån ? : Japp
2. Brutit ett ben i kroppen ? : Ja
3. Gjort nåt du ångrar ? : Ja, fast jag lär mig av mina misstag.
4. Hoppat Bungee Jump ? : Typ något sånt.
5. Ljugit för någon du tycker om ? : Ja tyvärr
6. Ätit en hel tårta ? : Inte vad jag kan komma på nu? 
7. Gjort bort dig offentligt ? :Ja
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen ? : Ja, men det var förut.
9. Gråtit när ett husdjur dog ? : Yes
10. Velat försvinna ? : Ja..

SENASTE
1. Telefonsamtalet du ringde ? : Isabelle
2. Telefonsamtalet du fick ? : Mamma
3. Personen du var med ? : Isabelle
4. Roligaste som hänt ? : Hela jävla helgen har varit underbar!
5. Personen du smsade ? : Mathias
6. Personen du fick sms av? : Mathias
7. 2 personer du fått flest sms av i din inkorg? : Isabelle och Adde tror jag
9. Natten med ? : Bella
10. Du kramade ? :Marcus tror jag.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0