Mobilen tillbaka!

Min kärlek och jag har återförenats! Typ.. Min mobil kom tillbaka idag. Jag typ skuttade upp och ner och började krama den :$ sa att den var min pojkvän också, och att jag aldrig mer skulle lämna den. HAHA. Känner mig så mogen. Verkligen! Sen köpte jag ett par koss hörlurar. Behövdes faktiskt. Så jag är så glad just nu!
Tränade inte idag heller, jag har ont när jag sväljer och vill hellre vara på den säkra sidan än den osäkra. Och imorgon börjar jag åtta. Så ska sova tidigt ikväll, vi hörs senare! Pussi

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det är sjukt illa å va utan mobilen! haha jag får abstinens efter bara nån timme xD

2009-01-13 @ 21:53:22
URL: http://missnathalie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0