när jag fick dig drömde jag men nu känns det som jag har vaknat

Vaken nu. Ska börja fixa mig strax. Min hals svider och jag har ingen röst. Jag är sjuk, ja. Passande, verkligen!
Ligger och lyssnar på musik och försöker få tillbaka min röst. Men jag ska inte överanstränga den, eftersom jag skrek ganska mycket igår. Haha. Fråga inte varför :'D
Idag ska jag som sagt till Solna med Tage. Vi ska ta 12.47 tåget här ifrån. Thihi. Det är hon som håller koll på sånt ändå, jag orkade inte tryck mer in skit i mitt huvud just nu. För jag vet att jag skulle ha glömt bort det eftersom jag tänker ganska mycket på annat. :P Som igår på matchen, fråga Johanna och Isabelle vad jag höll på med. Dem skrattade typ sönder. Sen sa dem att jag ser arg ut när jag spelar, men ändå söt. Hmm.. Det känns ju posetivt! Kanske..

Nej, nu måste jag börja fixa mig. Om en timme går tåget. Och jag orkar inte stressa. Vilket jag kommer få göra nu. Men jaja. Därför måste jag börja nu! Så vi hörs senare idag. Pusspuss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0