No air

Hello!
Nu är jag hemma, har haft det kul. Skrattade så himla mycket på grillpalatset. Lägger in filmerna när Isabelle skickar dem. Maha. Jag träffade ju somsagt Carro. Sen gick vi hem till mig och jag åt. Sedan gick vi runt på H&M ett tag. Innan vi åkte upp till tomtberga och träffade Oscar. Vi var där ett tag sen gick vi och mötte Isabelle. Vi tre gick till GP där vi asgarvade. Sen åkte Carro hem. Då gick jag och Isabelle upp och mötte Tommy, Christer, Rasmus och Jocke. Vi skrattade lite mer. Sen gick jag bara hem.
Nu ligger jag med under täcket och har en filt runt överkroppen. Fryser jättemycket. Gör det alltid när jag precis har kommit in.

Ska även försöka sova tidigt ikväll. Är faktiskt trött även om jag vaknade sent. Det är bra! :) Nu ska jag tjata lite på Isabelle att hon ska skicka filmerna så jag kan ladda upp dem på youtube idag iallafall! :P
Puss!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0