Ny vecka, nya möjligheter

Skolan flöt på bra, även om jag fick världens ångest på lektionen. Men Natalie såg det på mig och försökte få mig på bättre humör. Jag började skratta sen på engelskan. Då jag och Jessica satt och muppade oss för fullt! Så jag skrattade så mycket att jag slog rakt in i ett av torkskåpen. Så det andra torkskåpen typ gick sönder och hela dörren ramlade ner över Jessica. Då skratta vi ännu mer!
Efter skolan mötte jag Isabelle vid bussen. Och när vi klev på satt det tre killar bredvid oss. Och jag kände igen en av dem. Så jag sa det till Isabelle. Och det gick inte mer än några minuter så började alla tre upprepa vad jag sa och dem började härma oss. Så jävla störande killar. Haha! Sen så tog Isabelle hål i näsan igen. Haha. Det blev fint. Och det var jag som var rädd av oss. Jag stod där och tjöt : Nej, jag kan inte kolla! Nej sluta! Hahaha. Jag märkte att jag var liiiite känslig.

Snart ska jag hem till Isabelle igen. Så vi lär väl höras strax igen eller något ^ Puss så länge


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0