Ooh, dont give up

Hej på er!
Kom nyss hem från flottsbro! Det var så galet skönt och åka skidor igen. Även om det bara var en backe öppen. Jag såg Simon. Cool jag är. Verkligen. Men det var iallafall jättetrevligt. Hade världens sötaste mysigaste sällskap - Larsson!  :)
Även om det var jobbigt och komma upp imorse. Hemma hos Bella. Sov 3,5 timmar inatt.. Är urtrött. Men det var det värt!
Ikväll, eller vid sex ska jag kolla på bio. Jag har fullt upp idag alltså. Hihi! Men det är bra, för då kopplar jag bort lite skit. Och det är bra att jag har någon att umgås med, för då slipper jag höra vad jag tänker. För jag har inte kommit fram till något än. Nej, nu måste jag fixa mig. Ser ut som ett busfrö i håret. Kissies.


Kommentarer
Postat av: Angelica

va ? haru redan åkt skidor ? :)

haha vill du åka med mej nån gång ? :D <3

2009-01-07 @ 13:42:54
Postat av: Lina

Haha, yes det har jag. Det sög på flottsbro, men visst. Såklart vi kan åka :')<3

2009-01-07 @ 13:57:26
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: Angelica

höhö ,

haha yey ;) <3

2009-01-07 @ 14:09:47
Postat av: Lina

Haha, vi kan åka nästa vecka. :) Har lite fuullt upp nu (a)<3

2009-01-07 @ 14:29:09
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: Angelica

haha okej , det blir bra .. :P <3

Allt förutom på måndag & onsdag ;)

2009-01-07 @ 15:19:35
Postat av: Lina

Haha, okej :)<3

2009-01-07 @ 21:21:12
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0