Save myself

Tog en promenad med Isabelle. Vi gick runt lite. Sen ramlade jag två gånger. Jävla snö! Först när jag skulle glida ner för en backe sedan när jag skulle hoppa. Så tramade jag snett och tog imot mig med handleden. Så det gör ont. Men, jag får väl skylla mig själv eftersom jag är klatig!
Imorgon är det en lång dag i skolan, sedan träning. Även om jag är sjuk. Men det har gått över lite.
Nu sitter jag och pratar i telefon med Isabelle. Hon håller på och retas. Varför får ni inte veta. Om inte hon säger, kommentar min blogg. Eller något. Jag vet inte.
Nej, vi hörs imorgon. Lite mer blogg har det varit idag va? Ska försöka bättra mig. Jag lovar! Puss


Kommentarer
Postat av: Isabelle

LINA <3 MATTE

2009-01-19 @ 23:33:14
URL: http://bbarabella.blogg.se/
Postat av: Lina

Käften! :o<3

2009-01-19 @ 23:41:57
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0