See me.

Hej hopp!
Det gick bra på träningen faktiskt. Oväntat. Men iallafall. Blev uttagen till två matcher av två möjliga ihelgen. Det var härligt! En damjunior match också. Skönt! Efter så stod jag och fixade mig i Tomtberga. Men tillslut så gick jag och Isabelle ner till centrum. Min mor kom ner och lämnade pengar och ett par strumpor åt mig. Hihi, så jag och Bella gick till donken och köpte en varsin Milkshake. Vi satt där och chillade tills vi gick vidare till Storängshallen. Där hade jag faktiskt kul. Jag sprang runt lite överallt. Det blev 12-7(?) till huddinge tror jag. Är inte helt säker. Men något sånt. Hihi.

Har inte så mycket och skriva. Men vi hörs imorgon! Pusspuss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0