Segt

Ligger här i sängen och kollar på Scrubs. Lyssnar på någon sjuk låt Fabian skickade till mig. " I wanna fuck you like an animal. " Kan ju inte neka till att den var dålig iallafall! Haha.
Är fortfarande ganska trött, så jag ska nog sova snart. Och sjukt nog sitter jag och pratar skidor med någon random. Fast, jag har inget bättre för mig. Så why not liksom?

Min bror åkte och jobbade vid halv elva kanske. Jag ångrar att jag inte hängde med. För då kan jag både skratta med honom medans vi pratar allvar. Kanske ringer honom och ber han hämtar mig. Såå tråkigt har jag. Men vill inte heller sova. Nej, ska lägga in bilderna nu jag skulle ha gjort förut. Hihi. Puss


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0