Smärtan inom mig.

Jag har aldrig haft så ont i mitt hjärta. Jag går igenom något som inte många förstår. Varje dag jag vaknar så frågar jag mig själv - Har jag drömt allt? Men jag inser snabbt att det inte var någon dröm. Utan min verklighet. Min smärta. Jag kan inte beskriva hur ont det gör, men på ett ungefär. Tusen knivar i hjärtat. Magplask över en spikmatta. En spark i ansiktet. Det ömmar, det svider. Jag vill sparka sönder något, så allt går i tusen bitar. Jag är tom, rädd, ensam och trasig. helvetes jävla kuk anus. Jag sitter och kollar på klockan. Den tickar sakta framåt. Sakta,sakta. Går det inte och ställa tillbaka den? Går det inte och spola tillbaka tiden? Innan du började sakta vandra ifrån mitt liv. Du tog din egna väg. Jag har en ljus framtid, men det ljuset har lagt sig bakom mörket just nu. Mörkret övertog. För en stund.

Kommentarer
Postat av: Helena U

2009-01-06 @ 20:12:47
Postat av: Helena U

Titta nu igen , det är andra gången jag kollar in din blogg och du skriver bara om din känslor !

Du skrev förut att jag skulle kilcka på x högst upp i rutan.. Och jag tror inte att det bara är jag som har gjort det . Folk vill inte läsa om din känslor hela tiden . Det verkar som om du är en väldig negativ och oposetiv person ! Plus att jag tycker du ska ändra design & textsnitt det är bara jobbigt att läsa den !

2009-01-06 @ 20:16:55
Postat av: Lina

Om du har fått den uppfattningen om mig så, fine. Läs inlägget liiiite längre ner sötnosen.

2009-01-06 @ 20:47:51
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: Linda

Nu kommer jag till Linas försvar!

Jag älskar att läsa det Lina skriver och det vet jag att jag inte är ensam om.

Det finns ju redan så många bloggar om mode och annat. Tack lina :)

2009-01-06 @ 20:53:06
URL: http://lindadahl.blogg.se/
Postat av: Helena U

Jag menar inte att bara det är det här inlägget , jag menar liksom att nästan hela din blogg består av samma saker hela tiden . I allafall så jag uppfattar det !

2009-01-06 @ 23:05:59
Postat av: Lina

Helena, jag förstår inte varför du klagar? Det är min blogg! MIN blogg. Förstår du? När det är MIN blogg, så skriver JAG vad JAG vill.

2009-01-06 @ 23:29:21
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: Lina

Linda, du är alltid lika söt! :)

2009-01-06 @ 23:29:59
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: Helena U

Ja jag vet att det är din blogg ?

Men jag kommenterar för att du förlorar läsare fattar du väll ? Vet du äns om din vänner och andra läser din blogg ?

2009-01-07 @ 10:56:47
Postat av: Anonym

Du verkar iallafall inte kunna ta kritik om DIN blogg !? Den ända jag ville säga att jag tycker det ska vara lite omväxling på vad du skriver !

2009-01-07 @ 10:59:12
Postat av: Lina

Helena. Jag har ovanligt många besökare den här veckan.. Så förstår inte vad du pratar om.

Och jo, jag kan ta kritik. Men om du inte vill läsa det jag skriver om, klicka på krysset och må bra?!

2009-01-07 @ 13:55:30
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså låt lina skriva va fan hon vill

du behöver inte läsa hennes blogg om du inte vill har nån bett dig göra det ?!!!!!

2009-01-07 @ 20:40:17
Postat av: Lina

Anonym: Tack! :)

2009-01-07 @ 21:19:47
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: Glitter

haha, väldigt roligt att orka bekymra sig över att din blogg skulle tappa läsare eftersom att hon inte tycker om den. Då borde det ju inte spela henne någon roll x)

2009-01-08 @ 00:19:19
Postat av: Lina

Haha, mjo. Kanske har liiiiite för mycket fritid. :'D Men liksom, hon kommenterar. Och jag mer folk börjar kolla in det, vilket leder till mer besöksare. Hihi, så .. I like it ;)

2009-01-08 @ 14:41:47
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0