Sover ni?

Hej där.
Jag somnade runt elva kanske, och sen tror ni inte att jag ska vakna igen? Aspigg.. Hmm, det var inte kul faktiskt! Blev lite besviken, eftersom jag ville somna tidigt och vakna tidigt. Men det blir nog inte av.
Vad ska jag säga, igår? idag? Aja, ikväll så träffade jag Pontus. Vi pratade bara och myste lite. Sen gick jag hem. När jag kom hem frös jag som fan. Så jag värmde mina fötter i duschen. Alltså, jag satt på golvet utanför duschen med fötterna in och spolade varmvatten på dem. Det var faktiskt riktigt skönt när jag fick tillbaka min känsel!

Justdet! Jag slog i min armbåge runt halv elva idag, på morgonen. Jag hade armen böjd utåt. Sen så gick jag rakt in i dörrkanten. Och slog i armbågen. Det gjorde jävligt ont, men det sjuka är att jag är helt lam i den fortfarande! Kan knappt röra den..
Nej, måste försöka bli trött snart! Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0